Praca hybrydowa w nowym wymiarze

Praca hybrydowa to coraz częściej wykorzystywany model wśród pracowników organizacji. Mimo stale rosnącej popularności wiąże się z wieloma ograniczeniami, które są sukcesywnie eliminowane. Próba stworzenia odpowiedniego środowiska pracy odbywa się zarówno po stronie przełożonych jak i pracowników. Praca hybrydowa i jej elastyczny tryb to niedaleka przyszłość każdego z nas.

Praca hybrydowa i Webex App

Naprzeciw wyzwaniom wiążącym się z modelem pracy hybrydowej wychodzi Cisco i innowacyjne rozwiązanie w postaci aplikacji Webex. Dzięki proponowanemu narzędziu praca hybrydowa nabiera nowego znaczenia. Webex to aplikacja umożliwiająca wykonywanie obowiązków służbowych z dowolnego miejsca bez ograniczania komfortu pracy. Każdy użytkownik aplikacji doceni specyfikę jej zalet. Webex to sposób na wykonywanie połączeń, przesyłanie wiadomości oraz organizowanie konferencji w jednym miejscu – wirtualnie. Ważną funkcją aplikacji jest świadomość możliwości zachowania pełnego bezpieczeństwa, dzięki opcji szyfrowania wymienianych komunikatów.

Dlaczego Webex App w modelu pracy hybrydowej?

Posiada szereg inteligentnych funkcji, dzięki którym zdecydowanie triumfuje na tle pozostałych komunikatorów służbowych. Personalizuje doświadczenia sprawiając, że nasza wydajność w pracy hybrydowej wzrasta.

  • Callingonline hybrid work to opcja pozwalająca na wykonywanie połączeń z dowolnego urządzenia, podczas których Uczestnicy spotkania mogą korzystać z tych samych narzędzi w chmurze. Plusem jest również dodatkowa redukcja szumów tła, pozwalająca zachować komfort połączenia.
  • Meeting & Messaging to swobodna organizacja spotkań pod względem komunikacji. Inteligentna platforma rozpoznaje gesty i pozwala na niestandardowe pokazanie emocji towarzyszących spotkaniom nadając im innego wymiaru.
  • Webex Assistant to prywatny asystent towarzyszący nam podczas każdego spotkania. Dzięki możliwość korzystania z poleceń głosowych oszczędzasz czas i możesz koncentrować się na pozostałych elementach spotkania.
  • Slidopraca hybrydowa online umożliwia organizację interaktywnych spotkań z wykorzystaniem doskonale znanych rozwiązań jak ankiety, sondaże czy quizy. Podczas spotkań zdarza się, że grupa musi dokonać wyboru, ale zdania są podzielone. Z funkcją Slido to nie stanowi już problemu – zorganizuj głosowanie w czasie rzeczywistym i pobudź emocje u swoich współpracowników.
  • Tłumaczenie w czasie rzeczywistym to chyba z jedna z bardziej przydatnych funkcji. W modelu pracy hybrydowej większość spotkań odbywa się w trybie online, co może utrudniać komunikację między uczestnikami spotkań. Słabsze łącze, kiepska jakość dźwięku lub rozpikselowany obraz. Dzięki opcji tłumaczenia, bariery językowe nie będą już utrudnieniem. Nie musisz znać wszystkich języków świata, Webex zrobi to za Ciebie.
  • Immersive share pozwala na przeprowadzenie prezentacji swojego produktu lub usługi tak jak w przypadku spotkania w realu. Chcesz skupić się na zagadnieniu i wskazać palcem, gdzie dokładnie zostało wyjaśnione? To nie problem. Uruchom funkcję immersive share i poczuj się jak profesjonalny prelegent.

Wśród dodatkowych funkcji, na które warto zwrócić uwagę jest możliwość niestandardowego skonfigurowania Uczestników spotkania. Siatka może zostać ułożona w dowolny sposób z focusem na daną osobę lub przekaz emocjonalny w postaci gestów. Ze względów estetycznych ciekawą opcją jest tez personalizacja widoku. Bogata paleta kolorystyczna oraz możliwość wgrania zdjęcia profilowego czy co-branding firmy pozwolą na dostosowanie tablicy do wymagań użytkowników.

Personalizacja miejsca pracy

Chcąc zapewnić sobie maksimum komfortu modelu pracy hybrydowej mamy możliwość personalizacji dowolnego miejsca pracy. Wśród oferowanych przez Cisco sprzętów możemy znaleźć szeroką ofertę akcesoriów biurowych. Wśród nich:

  • Zestawy słuchawkowepracahybrydowa z funkcjami dostosowanymi do potrzeb każdego pracownika organizacji. Łączące w sobie wysokiej klasy jakość dźwięku, komfort użytkowania oraz ciekawy desing.
  • Mobilna kamera, która może zostać zamontowana na dowolnym modelu monitora. Wyposażona w świetnej jakości odbiornik obrazu nawet przy słabym oświetleniu oraz wbudowaną przesłonę.
  • Desk Hub to urządzenie pozwalające do pracę z dowolnie wybranego wcześniej zarezerwowanego biurka – Hot Desking. Dodatkowym benefitem sprzętu jest możliwość ładowania laptopa, smarfona czy zestawu słuchawkowego.
  • Uniwersalne urządzenia do pracy hybrydowej z ekranem dotykowym o różnej długości przekątnej wyposażone w doskonały system dźwiękowy, wysokiej jakości kamerę, mikrofony i głośniki. Zapewniają najnowsze i najbardziej zaawansowane funkcje – redukcja szumów, wirtualne tła, rozpoznawanie twarzy.

Benefity wprowadzenia modelu pracy hybrydowej

Sam w sobie model pracy hybrydowej może być uważany za dodatkowy benefit dla pracownika, ale również możliwość oszczędności dla firmy. Inwestując w technologię pracodawcy mogą zmniejszyć chociażby koszty związane z najmem przestrzeni biurowej. Łącząc funkcje aplikacji Webex, a także dostępne wśród akcesoriów biurowych warianty sprzętów pracownicy mogą stworzyć sobie wyjątkowo komfortowej miejsce pracy w dowolnym miejscu. Praca hybrydowa nie musi być wyzwaniem, może stać się przyjemnością oraz otwierać przed nami nowe możliwości komunikacyjne.

Wychodząc naprzeciw wymaganiom i wyzwaniom, przed którymi stanęły organizacje i pracodawcy rynek wciąż poszukuje odpowiednich rozwiązań. Stale rozwijająca się technologia wspiera model pracy hybrydowej i dąży do udoskonalenia jej na każdym polu. Aplikacja Webex może stać się również dużym wsparciem dla procesu workflow, który firmy prężnie wprowadzają do swoich procesów organizacyjnych. Jest to jednak dość obszerny i oddzielny temat, z którym możesz zapoznać się w naszym artykule Workflow vs Pandemia.

Jeśli poszukujesz rozwiązań dla swojej organizacji i chcesz porozmawiać o najlepszych rozwiązaniach dla swoich pracowników skontaktuj się z nami. Dostosujemy rozwiązania, które najlepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby.

 

Piotr Ludziński, Koordynator Działu Handlowego
w Geotechnology

  • Szukasz dodatkowych informacji?

    Zapraszamy do konatktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego.

Copyright © 2024 Geotechnology IT Group Sp. z o.o. - Wszelkie prawa zastrzeżone

realizacja: estinet.pl
Menu

Geotechnology IT Group Sp. z o.o.

ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

tel. 22 395 88 30
tel/fax 22 395 88 49
e-mail: biuro@geotechnology.pl