Ewidencja czasu pracy jest jednym z obowiązków pracodawcy, który często jest realizowany w oparciu o papierowy rejestr lub karty pracy. Obsługa takiego procesu wymaga zaangażowania pracowników kadr, którzy sprawdzą czy pracownicy wywiązują się ze swoich obowiązków. Wykonują oni zestawienia przepracowanych godzin, uwzględniając zasadność wcześniejszych lub późniejszych wyjść z pracy. Dodatkowo przestarzałe metody kontroli czasu pracy nie radzą sobie z pracą w terenie i pracą zdalną.
Rozwiązaniem tego problemu jest GeoEwidencja – aplikacja PowerApp, umożliwiająca pracownikom oznaczanie początku i końca pracy w smartfonie lub komputerze z połączeniem internetowym. Aplikacja rozpoznaje użytkownika, rejestruje godziny rozpoczęcia oraz zakończenia pracy, zapisuje je na liście w uporządkowany sposób i udostępnia je pracownikom kadr. W oznaczonych odstępach czasu podsumowuje przepracowany czas, a także zapisuje go w postaci raportu.