Umowy SLA i usługi serwisowe

Umowy SLA i usługi serwisowe

Service Level Agreement – czyli w skrócie SLA, to umowa dotycząca gwarantowanego poziomu świadczenia usług. Jej zapisy w szczegółowy sposób określają ustalone pomiędzy stronami parametry oferowanych usług.

Zapisy SLA przenoszą odpowiedzialność za utrzymanie stabilności i wydajności Twoich systemów na nasz kompetentny zespół wsparcia. Dzięki umowie SLA dostajesz gwarancję, że w razie wystąpienia jakiegokolwiek problemu zespół Geotechnology dysponować będzie czasem oraz specjalistyczną wiedzą – tak, by zająć się awarią w wyznaczonym terminie.

Istnieje przekonanie, że podpisanie umowy dotyczącej gwarantowanego poziomu świadczonych usług wiąże się ze zbędnymi kosztami przedsiębiorstw. Jest to naszym zdaniem myślenie błędne. To właśnie brak umowy SLA generuje wydatki firm i samych Przedsiębiorców. W sytuacji awaryjnej bowiem, każda chwila braku dostępności do danej usługi… To wymierne straty materialne.

Korzyści wynikające z podpisania umowy SLA:

  • Usuwanie powstałych usterek/błędów w określonym czasie reakcji
  • Bieżące zaktualizowanie środowiska przy zastosowaniu najnowszych technologii oraz najlepszych dostępnych praktyk
  • Konsultacje z zakresu eksploatacji systemu
  • Stały monitoring systemu (wykrywanie błędów przed wystąpieniem problemu)
  • Dostęp do wiedzy doświadczonych specjalistów
  • Cykliczne usługi proaktywne (obniżenie ryzyka wystąpienia awarii)

 

 

 

 

 

Zadaj nam pytanie

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego.

tel. 22 395 88 30
email: biuro@geotechnology.pl

 

 

Po otrzymaniu wypełnionego formularza skontaktujemy się z Tobą, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, a następnie przedstawimy ofertę. Jeżeli posiadasz gotową specyfikację projektu, możesz ją również dołączyć do formularza.

Czy wiesz, że… ?

  • Umowa SLA o gwarantowanym poziomie świadczenia usług zapewnia szybszą reakcję dostawcy niż własnego pracownika
  • Do realizacji danej umowy dostawca jest w stanie oddelegować więcej wykwalifikowanych osób niż Klient byłby w stanie sam sobie zapewnić
  • Zapisy SLA przenoszą odpowiedzialność za utrzymanie stabilności Twoich systemów na zespół wsparcia
  • Stały monitoring systemu umożliwia wykrywanie błędów przed wystąpieniem większych problemów

Opinie Klientów

Co nas wyróżnia

Terminowość realizacji

Działamy sprawnie i realizujemy zlecenia we wcześniej ustalonych terminach.

Indywidualne podejście do Klienta

Do każdego naszego Partnera podchodzimy w sposób indywidualny, dokładnie badając jego potrzeby.

Gwarancja jakości

Gwarantujemy, podpartą wieloletnim doświadczeniem, najwyższą jakość wykonywanych usług.

Innowacyjność

Zawsze dbamy o wybór jak najlepszych rozwiązań dla naszych Klientów.

Copyright © 2020 Geotechnology Sp.z o.o. Sp.k - Wszelkie prawa zastrzeżone

realizacja: estinet.pl