Umowy SLA i usługi serwisowe

Usługa serwisowa i umowa SLA

Co to jest SLA? Skrót SLA to Service Level Agreement czyli umowa dotycząca gwarantowanego poziomu świadczenia usług. Warunki SLA w szczegółowy sposób określają ustalone pomiędzy stronami parametry oferowanych usług.

Zapisy SLA przenoszą odpowiedzialność za utrzymanie stabilności i wydajności Twoich systemów na nasz kompetentny zespół wsparcia. Gwarancja SLA to pewność, że w razie wystąpienia jakiegokolwiek problemu zespół Geotechnology dysponować będzie czasem oraz specjalistyczną wiedzą – tak, by zająć się awarią w wyznaczonym terminie.

co to jest sla

warunki sla

Istnieje przekonanie, że podpisanie i parametry umowy SLA wiążą się ze zbędnymi kosztami przedsiębiorstw. Jest to naszym zdaniem myślenie błędne. To właśnie brak umowy SLA generuje wydatki firm i samych Przedsiębiorców. W sytuacji awaryjnej bowiem, każda chwila braku dostępności do danej usługi… To wymierne straty materialne.

Korzyści wynikające z podpisania umowy SLA:

  • Usuwanie powstałych usterek/błędów w określonym czasie reakcji
  • Bieżące zaktualizowanie środowiska przy zastosowaniu najnowszych technologii oraz najlepszych dostępnych praktyk
  • Konsultacje z zakresu eksploatacji systemu
  • Stały monitoring systemu (wykrywanie błędów przed wystąpieniem problemu)
  • Dostęp do wiedzy doświadczonych specjalistów
  • Cykliczne usługi proaktywne (obniżenie ryzyka wystąpienia awarii)

 

 

 

 

 

Zadaj nam pytanie

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego.

tel. 22 395 88 30
email: biuro@geotechnology.pl

 

 

Po otrzymaniu wypełnionego formularza skontaktujemy się z Tobą, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, a następnie przedstawimy ofertę. Jeżeli posiadasz gotową specyfikację projektu, możesz ją również dołączyć do formularza.

Czy wiesz, że… ?

  • Umowa SLA o gwarantowanym poziomie świadczenia usług zapewnia szybszą reakcję dostawcy niż własnego pracownika
  • Do realizacji danej umowy dostawca jest w stanie oddelegować więcej wykwalifikowanych osób niż Klient byłby w stanie sam sobie zapewnić
  • Zapisy SLA przenoszą odpowiedzialność za utrzymanie stabilności Twoich systemów na zespół wsparcia
  • Stały monitoring systemu umożliwia wykrywanie błędów przed wystąpieniem większych problemów

Co nas wyróżnia

Terminowość realizacji

Działamy sprawnie i realizujemy zlecenia we wcześniej ustalonych terminach.

Indywidualne podejście do Klienta

Do każdego naszego Partnera podchodzimy w sposób indywidualny, dokładnie badając jego potrzeby.

Gwarancja jakości

Gwarantujemy, podpartą wieloletnim doświadczeniem, najwyższą jakość wykonywanych usług.

Innowacyjność

Zawsze dbamy o wybór jak najlepszych rozwiązań dla naszych Klientów.

Copyright © 2021 Geotechnology IT Group Sp. z o.o. - Wszelkie prawa zastrzeżone

realizacja: estinet.pl