Pozostałe usługi techniczne

W naszych działaniach nie ma miejsca na półśrodki, bo od zawsze kierujemy się profesjonalizmem. W związku z tym współpracę dzielmy na trzy etapy: audyt informatyczny, właściwe działania w ramach umowy SLA i na koniec przygotowanie dokumentacji technicznej systemu informatycznego.

Na pierwszym etapie oferujemy kompleksowy audyt infrastruktury IT– bo według nas to podstawa, bez której ciężko ruszyć dalej. Dobrze przeprowadzony audyt systemu informatycznego potrafi wiele powiedzieć o kondycji Twojego przedsiębiorstwa. Pokazuje, co nie działa i na czym warto się skupić w procesie naprawczym.

Nie da się zaprezentować skutecznego rozwiązania bez określenia problemu. Dlatego nasz wykwalifikowany i doświadczony zespół przeprowadza wysokiej jakości audyt informatyczny Twojej firmy, po którym dostajesz rekomendowany przez nas plan działania. Plan jest jak najbardziej edytowalny, możesz w nim zamieszczać swoje sugestie. Twój biznes jest dla nas najważniejszy, więc nigdy nie przeprowadzamy audytu IT bez Twojej akceptacji.

W drugim kroku wychodzimy do Ciebie z propozycją podpisania umowy SLA (Service Level Agreement). Działamy według najnowszych standardów branży IT, więc podpisanie takiego porozumienia jest dla nas niezwykle istotne. Umowa SLA zabezpiecza Twoje interesy, daje Ci poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad procesem realizacji. Możesz konsultować z nami jej podpunkty – tak, aby wszystko było po Twojej myśli.

Wielu managerów myśli, że umowa SLA to niepotrzebny wydatek. Nie podpisując ich narażają swoje firmy na niedokończone bądź błędnie zrealizowane usługi. To generuje złe wykorzystanie budżetu i w konsekwencji hamuje rozwój przedsiębiorstwa. Jeśli poważnie traktujesz swój biznes, to nigdy nie pozwolisz sobie na tak lekkomyślne działania. Będzie Ci zależeć na tym, aby podpisać umowę SLA i mieć gwarancję wykonania usługi w jak najlepszej jakości.

My też kładziemy nacisk na jakość usług, dlatego na trzecim etapie dostarczamy Ci kompleksową dokumentację infrastruktury sieci informatycznej. W specyfikacji wyjaśniamy zasadność wykonywanych procesów i dajemy wskazówki na przyszłość. Dokumentacja techniczna to po prostu instrukcja obsługi naszej aplikacji, w której masz przedstawione wszystkie ustawienia i scenariusze działań. Wszystko po to, abyś nie pozostał z pytaniami bez odpowiedzi.

Poza tymi etapami możemy Ci zaoferować wydajne systemy pracy grupowej do automatyzacji procesów firmowych. Polecamy zwłaszcza systemy zarządzania dokumentami (Document Management Systems), czyli alternatywę do tradycyjnego obiegu dokumentów. Dzięki nim masz pewność, że żadne faktury czy umowy nie zginą w firmie. Redukując czynnik ludzki do minimum zabezpieczasz się przed błędnym procesowaniem dokumentów i poważnymi konsekwencjami biznesowymi. Po prostu śpisz spokojnie, a Twoja firma bezpiecznie się rozwija.

Poznaj dokładniej nasze systemy pracy grupowej. Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz i pozwól nam zadbać o bezpieczeństwo informatyczne Twojej firmy od A do Z. Kompleksowo przeprowadzimy audyt informatyczny Twojego biznesu i tworzymy wzór umowy SLA, która zabezpieczy Twoje interesy. Zaproponujemy Ci systemy pracy grupowej i przygotujemy dokumentację techniczną projektu informatycznego. Zaufaj nam – tak, jak wcześniej zaufali nam inni.

 

Zadaj nam pytanie

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego.

tel. 22 395 88 30
email: biuro@geotechnology.pl

 

Po otrzymaniu wypełnionego formularza skontaktujemy się z Tobą, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, a następnie przedstawimy ofertę. Jeżeli posiadasz gotową specyfikację projektu, możesz ją również dołączyć do formularza.

Copyright © 2021 Geotechnology IT Group Sp. z o.o. - Wszelkie prawa zastrzeżone

realizacja: estinet.pl