Umowy SLA i usługi serwisowe

SLA (ang. Service Level Agreement – umowa dot. poziomu usług) w szczegółowy sposób określa, ustalone pomiędzy stronami parametry świadczonych usług.

Istnieje przekonanie, że podpisanie umowy SLA wiąże się ze zbędnymi kosztami w firmie. Jednakże brak umowy SLA wytwarza nieoczekiwane i dużo wyższe wydatki dla przedsiębiorstwa, ponieważ związane jest to z przestojem pracy oraz brakiem odpowiedniego systemu do naprawy błędów.

Korzyści wynikające z podpisania umowy SLA:

  • Możliwość zgłaszania problemu poprzez telefon, e-mail
  • Dostępność specjalistów rozwiązujących problem w określonym czasie
  • Dostępność wsparcia telefonicznego (hotline)
  • Udzielanie konsultacji z zakresu eksploatacji systemu,
  • Monitorowanie systemu Klienta – wykrywanie błędów przed problemem
  • Dostęp do wiedzy doświadczonych specjalistów zajmujących się wyłącznie wsparciem technicznym
  • Możliwość obniżenia ryzyka wystąpienia awarii przez wykonywanie cyklicznych usług proaktywnych
  •  

Wykorzystanie naszych usług daje klientom pewność, że zmniejszy się ilość błędów występujących w infrastrukturze, a na te które się zdarzą będziemy w stanie skutecznie reagować.

Zapisy SLA przenoszą odpowiedzialność za utrzymanie stabilności i wydajności systemów klientów na nasz kompetentny zespół wsparcia. A my gwarantujemy, że w razie problemu zespół ten będzie posiadał wiedzę i  czas, żeby się zająć awarią w wyznaczonym terminie.

Posiadamy kilkanaście czynnych umów SLA z gwarantowanym, niekiedy dwugodzinnym czasem naprawy, co eliminuje problem przestoju pracy przedsiębiorstw.

 

Geotechnology - Usługi serwisowe/umowy SLA

 

  • Szukasz dodatkowych informacji?

    Zapraszamy do konatktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego.

Copyright © 2017 Geotechnology Sp.z o.o. Sp.k - Wszelkie prawa zastrzeżone

realizacja: estinet.pl