GeoPark&Write

GeoPark&Write - aplikacja dla firm

Współdzielenie biurek (tzw. HotDesk) daje firmie znaczące korzyści, jeśli oczywiście jest odpowiednio przygotowane i zarządzane. Podobnie wygląda sprawa współużytkowania miejsc parkingowych. Mniejsza ilość zasobów może obsłużyć większą ilość pracowników, ale wymaga to skutecznego przekazywania informacji o ich dostępności.

Znając te wymagania, stworzyliśmy aplikację Geo Park&Write, dzięki której możliwe jest rezerwowanie biurek typu HotDesk oraz miejsc parkingowych. Geo Park&Write to aplikacja PowerApp działająca w środowisku Microsoft 365. Może być ona dostosowana do ilości i rozkładu rezerwowanych zasobów, umożliwiając ich późniejszą edycję.

Dlaczego GeoPark&Write?

  • Graficzne przedstawienie dostępności miejsc parkingowych i biurek
  • Możliwość rezerwacji miejsc parkingowych i biurek z wyprzedzeniem
  • Dostępność aplikacji na urządzenia mobilne – sprawdzenie dostępności zasobów w dowolnym momencie
  • Łatwość dodawania i usuwania nowych zasobów
  • Możliwość podziału dostępnych zasobów w zależności od uprawnień w Microsoft 365

Czego unikniemy?

  • Braku informacji o wolnych miejscach parkingowych, konieczności sprawdzania ich w momencie przyjazdu do firmy
  • Niezaplanowanej, chaotycznej pracy
  • Odpytywania pracowników o czas zwolnienia biurka
  • Utraty komfortu pracy

Co wyróżnia nasze aplikacje?

Przyjazny interfejs użytkownika

Integracja z działającymi systemami

Dostosowanie do wymagań Klienta

 

Zadaj nam pytanie

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego.

tel. 22 395 88 30
email: biuro@geotechnology.pl

 

 

Po otrzymaniu wypełnionego formularza skontaktujemy się z Tobą, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, a następnie przedstawimy ofertę. Jeżeli posiadasz gotową specyfikację projektu, możesz ją również dołączyć do formularza.

Copyright © 2021 Geotechnology IT Group Sp. z o.o. - Wszelkie prawa zastrzeżone

realizacja: estinet.pl